piątek, 4 stycznia 2013

Test aplikacji Blogger na tablet

Tego posta napisałam z wykorzystaniem tableta Samsung, 7 cali, 3g. Uwaga nr 1: klawisze są duże i wygodne, ale na klawiaturze dotykowej pisze mi się znacznie lepiej.  Uwaga nr 2: polska czcionka jest dostępna po dłuższym przytrzymaniu klawisza, tak jak w telefonie. Uwaga nr 3: przesyłanie zdjęć trwa dużo dłużej niż na komputerze. Tabletowa wersja Blogggera posiada jedynie podstawowe funkcje, niezbędne do napisania posta. Może minimaliści będą zadowoleni, ale zaawansowani użytkownicy  mogą być zawiedzeni. Jednak pobranie aplikacji jest konieczne do korzystania z Bloggera, bo przez zwykłą  przeglądarkę jest to bardzo kłopotliwe. Na plus: szybkie publikowanie postów i ich edycja.
A jak sprawuje się sam tablet? Fajna zabawka. Ale o tym będzie w kolejnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie? Dodaj komentarz?

Uber - niesprawiedliwa ocena klienta

Jeżdżę Uberem, zdarza się. Ostanio zalogowałam się na swoje konto i zobaczyłam, że mam ocenę 4,88. Może był to rezultat przejażdżki mojej ma...