piątek, 28 grudnia 2012

Szukam idealnych rękawiczek dla dziecka.

Albo za krótkie, albo za szerokie.  Nie trzymają się na małych, ruchliwych dłoniach. Marzą mi się takie z przedłużeniem aż do łokcia, jednopalcowe, ale żeby palec dał się łatwo wsadzić, nie przemakalne, z warstwą antypoślizgową wewnątrz, żeby można było się w nich chwycić np. poręczy, albo przytrzymać sznurek od sanek. No i zapinane na rzep albo ze ściągaczem na wysokości nadgarstków, żeby się dobrze trzymały rączek. Synek ma 17 miesięcy. Może macie jakieś dobre pomysły? Od razu skreślam Mothercare, ich rękawiczki mimo, że w opisie są dla dzieciaków od 12 do 18 miesiąca życia, są za małe i za krótkie. Decathlony - za krótkie i z polaru. Bez powierzchni antypoślizgowej. Czasami odnoszę wrażenie, że ubrania dla dzieci projektują ludzie bez wyobraźni, a już na pewno tacy, którzy nigdy nie mieli dzieci.

Polarowe i krótkie - Decalthlon:
http://www.decathlon.pl/C-621215-rekawiczki,-szaliki

A może takie?
http://www.outdoorzy.pl/3881-neverland-dzieciece-rekawice-narciarskie-kid-3-kolory.html
Wyglądają całkiem, całkiem...Spróbuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie? Dodaj komentarz?

Uber - niesprawiedliwa ocena klienta

Jeżdżę Uberem, zdarza się. Ostanio zalogowałam się na swoje konto i zobaczyłam, że mam ocenę 4,88. Może był to rezultat przejażdżki mojej ma...