czwartek, 22 grudnia 2011

Dobry chleb w Warszawie

update 05/12/2012
Panie uśmiechnięte, ale zmęczone. Dziś znowu zabrakło pączków z czarną porzeczką. Powiem tak - to skandal. Ja wiem, jestem na diecie, ale pączki nie były dla mnie, ale dla kolegów z ochrony. Będę u Was jutro, nie odpuszczę.

update 07/02/2012
Grzybki otworzyły punkt sprzedaży na Senatorskiej!
Hurra! To niedaleko mojej pracy. Spory sklepik, wybór ogromny. Mniam. Wszystkim fanom dobrego pieczywa polecam. Tylko paniom ze sklepu przydałby się czasem uśmiech na twarzy :-)

22/12/2011
Pseudochlebowe wypieki z supermarketów od dawna stawały mi w gardle. Najohydniejsze jadłam chyba w Carrfour'rze na Bemowie. Ale te z Leclerca wcale nie są lepsze. Lidlowe bywają jadalne. Pieczywo wypiekane w supermarketach jest robione z mrożonek, najczęściej pochodzących z Rumunii, która jest europejskim potentatem w produkcji mrożonek dla piekarni. Długo szukałam w Warszawie jadalnego chleba. I znalazłam. Pieczywo z piekarni Grzybki. Chleb pozostaje świeży nawet 3 dni, bułki nie są gumowe ani nie kruszą się podczas krojenia...No i ten wybór! Chleb dla diabetyków, orkiszowy, z ziarnami, żytni. Pycha i polecam.

Piekarnia Grzybki

5 komentarzy:

  1. hej, piekarnia jest rzeczywiście niezła, dzięki blogowi stałam przed świętami w kilometrowej kolejce do budy na bazarze na Conrada. Było warto. Bułki jeszcze dziś są jadalne. Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  2. A próbowałaś "Galerię Wypieków"? U nas na bazarku (Kabaty) są Grzybki, SPC i Galeria i tylko przed tą ostatnią zawsze kolejka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś próbowałam, Galerię Wypieków mam pod pracą, przy Bankowym. Mają pyszne drożdżówki. Chleb niezły, ale gorszy niż "grzybkowy". Oczywiście to moja subiektywna opinia :-)
      Pozdrawiam, Joaśka

      Usuń
  3. Ja tam wolę Galerię Wypieków, przesympatyczne sprzedawczynie i pyszne ciabaty. Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Macie coś takiego, że czasami pieczywo "gryzie" w podniebienie? Nie wiem, czy to może konserwanty?

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie? Dodaj komentarz?

Uber - niesprawiedliwa ocena klienta

Jeżdżę Uberem, zdarza się. Ostanio zalogowałam się na swoje konto i zobaczyłam, że mam ocenę 4,88. Może był to rezultat przejażdżki mojej ma...